Posten nästa?

Var så trött på att bara sitta hemma idag så jag tog min ananas och körde in till stan en runda. Och fy fan vadjag hatar allt jävla ombygge överallt, hela tiden! Dom har ju hållt på i över ett år nu. Körde säkert mot varenda förbud-skylt i stan för att komma till parkeringen vid Sandras. Jag skulle upp till henne och hämta min kvarblivda dricka sen i fredes.. Ah, vad sur jag var. Och just precis när jag äntigen hade parkerat bilen och börjar gå mot dörren så ser jag hur en gubbe står och kollar på mig. "Nej, nu kommer skällningen.." tänkte jag. Men han var så söt: "Gud vilken fin bil du har! Den skulle jag ju kunna köpa av dig sen. Vilken härlig gul färg, du kan ju extraknäcka hos posten med den." Och blablabla. Haha, då kan man inte låta bli att genast bli på bättre humör :)

Nu ska jag in till stan och kolla på fotboll med Emma. Hörviken - Sölvesborg United var det visst, och som den trogna hörvikare jag är... Haha. PUSS!


Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

vi frös ju nog inte alls mkt, hmmmm. haha!

2009-02-25 @ 21:48:28
Skrivet av: emmie

åh vilken söt gubbe :)

2009-02-25 @ 23:05:05

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0