Similan Islands

Hoho, skulle bara uppdatera er med att jag fortfarande har det bra. Vadert ar det basta man kan tanka sig och idag har jag brant sonder min panna IGEN. Jag har precis flossat vack allt det gamla, branda skinnet och nu kommer jag val fa ga igenom det igen. Kul.

Idag har vi varit ute med bat och snorklat, pa nagot som heter Similan Islands. Det ar klassat som ett av varldens 10 basta stallen, och visst... det var fint :)

I forgar tog vi en 'personlig taxi' ner till Phuket och Patong. Sedan tog vi longtail-bat ut till Freedom Beach. Och det har ju forandrats en hel del pa 10 ar.. :p Det var sa langesen vi var dar sist. Vi tog aven en tuktuk - taxi ner till Karon, stranden vi bodde pa sist, Och dar svischade vi forbi Hanna och Hampus, helt sadar plotsligt. Haha. Jag visste ju att dom ocksa skulle till Thailand nu och att dom skulle till Phuket. Sa det var lite kul, synd bara att jag akte forbi i tuktuk'en sa jag kunde varken halsa eller vinka. Men jag sag dom iaf! :)

Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.. lagger upp lite bilder istallet!



Freedom Beach



Jag matar fiskar med brod :)



Jag & mamma i vattnet pa Freedom Beach.



Detta ar var strand. Just da var det ebb, inget vatten alls. Pa formiddagen ser det annorlunda ut.



Idag ute pa snorkling - baten. Klar jag i flytvast?

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Härliga bilder :)

2009-02-12 @ 20:59:27
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: dp

Jag vill bara aida opp di!!!;)

2009-02-14 @ 20:39:57

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0