Söndag

Shit, vad jag är sleten idag. Direkt efter jag stängt ner Preem igår kl 22 körde jag hem (så fort jag kunde i snöstormen...), letade upp kläder, duschade av kroppen och slängde ner allt i en kasse och körde in till Ursula. Var där redan innan 23, det ni ;) Pratade och drack lite sen begav vi oss mot Altona och den Irländska aftonen.. vad det nu var för något speciellt? Nej, ingenting. Det var sjukt mycket folk där iaf och jag hade kul så länge jag kunde.. :) Efter det körde vi på en liten mini-efterfest i lägenheten. Jag, Ursula, Basse och Emil. Haha. (Och för er som inte vet så är Emil min bror och Ursula blir då min kära svägerska.) Fast eftersom jag skulle upp redan 06.30 så blev det en nykter efterfest för min del. Somnade inte förren 03.30 iaf, och då var det lagom kul att gå upp och köra till jobbet imorse.. Men jag fixade det iaf, trots mina 3 timmars sömn.

     

     
Jag vet att det ser knasigt ut, men svaret på alla era frågor är nej.
Nej, nej, nej och absolut nej. Ok? :) Bra.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0