Bilder del 1

(Klicka på de små bilderna för att se dem större.)



     
1. När vi kom till hotellet blev vi välkomnade av Lille Skutt..
2. För att jag har levt på Cola i två veckor..
3. Minibanan!

  
1. En dag i skuggan.
2. En sån hund ska jag ha, kärlek vid första ögonkastet!

        
1. Pappa har levt på öl.
2. Mamma på vatten.
3. Blue Hawaii på Happy Hour.

  
Polisbåten som slungades upp med tsunamin. Det var en prins i närheten som var ute och skörde jetski, så efter det första tsunami-vågen skickade dom ut denna för att vakta prinsen och typ rädda honom.. Men en sen kom den andra vågen och båten flög upp på land och prinsen dog.

     
1. Banana Shake, MUMS!
2. På den inhemska marknaden..
3. En kväll öppnade sig himlen och det spöregnade i 10 min, sen var det över.
Och det var även allt regn vi fick vara med om.

     
1. En dag skulle vi åka ner till patong med buss, men då kom det en snubbe som erbjöd sig att köra oss (12 mil..) så vi litade på honom. Tog 2 tim, sen bestämde vi med honom så han kom och hämtade oss på kvällen. Helschyst! :)
2. Patong Beach
3. Pappa njuter av sin 50-års present.. som faktiskt från början skulle gå till Maldiverna.
Vi tog longtail-båt ut till Freedom Beach.


Freedom Beach


Steeeek





     
1. Cola i Patong!
2. Patong - palm
3. El-ledningarna är verkligen inte att leka med. Att vara elektriker här är nog rätt spännande...


Nej, nu orkar jag inte mer.. ska sova! Vi hörs imon <3

Kommentarsfält
Skrivet av: Lindkvist

Du verkar ju ha haft de för gött hihi :D.. Jag tror minsann att min morbror har 2 såna där hundar.. om de nu e en fransk bulldog, e inte så värst bra på sånt där haha..Iaf så fick ju hans ena valpar för en tid sen synd jag inte visste att du ville ha en sån då för då kunde du ju köpt en av honom ;...Hur som helst,Imon e de fest ! :D see Ya then babe ;)

2009-02-19 @ 23:06:05

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0