Att en liten väska kan vara biiig löööv.

Wiie, vad jag är nöjd med min nya sminkväska! Massa roliga fack att stoppa saker i :D


(Bilder tagna med mobilen..)

     

  

Köpt på Make Up Store


Såna små söta fack där innuti också. Japp, jag är nöjd! Skit bra att den är så lagom stor också, inte för stor och inte för liten men allt får plats ändå. Så när jag ska iväg slipper jag packa ner allt jag behöver (och så glömmer jag alltid något) och sen packa upp när jag kommer hem, nu är det bara att plocka ner denna från kroken den hänger i och sen tuta iväg. Perfekt! Köpte även rengöringsmousse, en kajal, ett löspuder (det vita man ser på sista bilden) och en puff till det!

När vi kom hem körde vi inom Arena och köpte oss en varsin sallad. Bästa salladen i världen, jag lovar! Körde hem till lägenheten och praktiskt taget slängde i oss det, jag iaf.. Haha. Så gott! Sen kollade vi på massa gamla bilder, skit kul att se hur folk faktiskt har sett ut.. :p Spånade också på bloggdesign, som förhoppningsvis blir klar idaaag! Wiie :) Så kika in senare!



Fick precis hem hela första säsongen av Desperate Housewives! Har aldrig sett ett enda avsnitt av den serien, men jag tänkte testa nu.. Haha. :)

Kommentarsfält
Skrivet av: Elin

ooohhh du kommer inte bli besviken!! ;D

2009-01-09 @ 16:45:58
URL: http://eliio.blogg.se/
Skrivet av: Elin

ooohhh du kommer inte bli besviken!! ;D

2009-01-09 @ 16:46:00
URL: http://eliio.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0