Bloggkrig och pajkastning

Här sitter jag och kränger avokado samtidigt som jag läser Blondinbella's blogg och Katrin Zytomierska's. För ingen har väl kunnat missa bloggkriget som råder mellan dem, angående vikthets, anorexia mm? :p Och förveten som man är så måste man ju hänga med.

Nej, nu ska jag köra in till stan och hämta ut mitt HM-paket! Sen blir det nog en runda inom apoteket också, behöver nya plåster till min lilla skada.. om jag ska kunna få på benskydd, strumpor och skor ovanpå det ikväll. Myyys, PUSS!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0