Come on and dance!

Eyy, waaay-over-läsarrekord idag! :D Shit, jag är stolt över er!



Åh, vad kul det var att vara tillbaka i en danslokal igen med massa bra och hög musik och bara dansa! Det var riktigt riktigt riktigt roligt. Det var en sån prova-på-grej idag, och tyvärr var vi bara 4 st.. Och om vi inte bli fler så kommer inte gruppen att starta, så säg till om någon är intresserad! (: För jag vill verkligen det, att den ska komma igång. Dansledaren var duktig, hon också. 21 år och hon verkade veta vad hon sysslade med.





Annars är min tillvaro... sådär! Är lite trött på saker och ting och vill ha förändring. (Lite därav dansen...) Efter sommaren och efter att jag och Emmie har varit och upptäckt världen så drar jag härifrån, helt klart! Jag vill komma bort från allt, träffa nya människor, göra nya saker, få nya vanor osv. Antingen med någon eller själv, jag ska bara bort!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0