First day of a brand new life,

Såhär.. "bra" har det aldrig kännts morgonen efter när jag vaknat upp. Då har det bara varit rövhål av allting, men denna gången var det verkligen det här jag ville så nu gäller det att vara stark nog och inte falla tillbaka.. som jag gjort för många gånger förr. Nej, denna gången känner jag mig stark. Superwoman, helt enkelt. + att jag har ju alltid min flickvän kvar, och nu är det baaaara hon och jag!

" Du är så otroligt stark... verkligen. Jag vet inte någon som har tagit så mycket skit som du, men som ändå har rest sig upp gång på gång och försökt se det fina i allt, det fina i honom. Tyvärr finns det inget hos honom för dig att hämta. Inget mer än svek. Låt inte honom bli ditt fall utan din uppgång. Du får det bättre utan honom, och du är fri, med en erfarenhet rikare... PUSS! "

Yeees, så bra är hon! Och what doesn't kill you only makes you stronger. Det är så det känns just nu, för även om jag är ledsen så måste jag ju tänka på mig själv också och hur jag mår innerst inne. Och att jag har gråtit i min ensamhet om kvällarna alldeles för mycket för denna pojk är inte okej. Så vad jag behöver är en man! En man som ger mig all kärlek som jag behöver och som får mig att känna mig som the one and only och överraskar och som får mig tappa andan. Ah, nu blev det djupt men ni fattar.. Den där dröm-mannen. KOM!

Men jag är bara såå redo för fest ikväll! :D



Vi gav visst Carrie & Mr. Big ett helt annat slut,

Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

vart ska du festa ikväll?:)

2009-01-16 @ 13:02:31
Skrivet av: Frida svarar:

med diiig, maybe :D

2009-01-16 @ 17:31:23
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0