Jag är redo för kritvita stränder!

Sådär ja, nu är snyggingen i inlägget här under på väg hem till mig! (Inte kvinnan då..) Som Becca kommenterade så får man faktiskt unna sig något ibland, och eftersom jag jobbar 18,5 timme (!!!) helgen som kommer så känner jag att jo.. jag är värd det! :D

VAD HÄNDER IKVÄLL? Jag har absolut ingen aning.. jag är lite festsugen, men sen jobbar jag 10 - 22 imon så jag vill ju gärna vara lite levandes då.. Mamma och pappa ska till Köpegårda och sova där inatt, funderar på att kanske hänga på. Och bara chilla. Hm?




     
Det är hit vi brukar fly..

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0