Frida tipsar: avokado!

Sjukt god och sjukt enkel att "tillaga".



Först hällde jag över lite grönsakskrydda på båda halvorna. På den ena halvan la jag sedan på skagenröra, den absoluta favoriten. Och på den andra droppade jag på lite färsk citron, la räkor i hålet och smulade över lite dill. Supergott och nyttigt! Prova själv, :)

Sen satt jag där och lusläste taxfree-katalogen vi fick hemskickad idag. Wiiie, snart åker vi och jag bara vill beställa massor från den katalogen. Det fanns bland annat ett set med viner. 3 st från afrika, vad jag fattade det som. En med en leopard-etikett, en med giraff-etikett och en med zebra-etikett. Hur kul är inte det då? :) Haha. Och endast 159 kr, jag tror jag ska slå till!


Kommentarsfält
Skrivet av: erika

asså ha tänkt länge o måste bara fråga e det advokado eller potatis på fotot?:P

2009-01-13 @ 18:13:15
Skrivet av: emmie

hahahaha erika sötnos:)

2009-01-13 @ 18:47:03
Skrivet av: Frida svarar:

Haha, men Erika.. eftersom jag tipsar om avokado så är det väl en avokado också? :p Det liknar ju inte ens en potatis, potatisar är gula.. haha :) Hur länge har du tänkt på detta?

2009-01-13 @ 18:51:54
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

HAHAHA! jag döööör! söt är vad hon är ja :)

2009-01-13 @ 19:36:55
Skrivet av: erika

jaha står det att de e advokado någonstans haha? men tacck för svaret haha:D

2009-01-13 @ 20:48:33
Skrivet av: erika

sen du la upp fotot haha:P

2009-01-13 @ 20:57:24

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0