Godmorgon måndag!

Jag har fortfarande inte lyckats slita mig från min supersköna säng.. Ligger här och lyssnar på Beyoncé's nya album på Spotiifyyy :D Men jag ska snart pallra mig upp och göra lite äggröra. (Jag är inte alls hungrig nu, som jag var inatt..) Sen ska jag på med promenad-pjuxen och ut i skogen och bränna lite fett. Resten av dagen ska bara vara en "ta-hand-om-mig-själv-dag." Vad det innebär får ni se sen! :)


Såhär ser det ut just nu.. cosy! ( Minns ni den gången jag skrev om att ibland skriver man saker som man inte alls menade att skriva? Jag skrev nyss "såhär ser mys ut just nu.." haha, knas. :) )


Haha, igår när jag stod i duschen och rakade benen så råkade jag raka lite för hårt.. Så typ halva vaden rakades av. Det pissblödde hur länge som helst, och jag vågar knappt ta av mitt lilla plåster idag..

Kommentarsfält
Skrivet av: emelie

Svar: Så bra att du kom underfund med att du förtjänade bättre, Fridus! (Hade nästan glömt bort våra fina smeknamn. Ha!)



I know the feeling med vaden där. Så jävla klantig man är ibland, och faaan vad det svider och blöder. Så måste man undvika det området eller raka vääääldgt försiktigt nästa gång man rakar benen. Ha! Vilka i-lands problem vi har ;)

2009-01-19 @ 18:43:31
URL: http://emkrook.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Ja, det är egentligen fullkomligt värdelöst.. Så får man värsta sårskåpan och världens fulaste ärr. Men vad gör man inte för lite lena och snygga ben? :)

2009-01-19 @ 19:18:20
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0