Godmorgon Sverige!

Ser ni hur tidigt jag är uppe??!?!?! Ändå slet jag mig från sängen redan för en timme sen och sen dess har roat mig med att sminka mig, trippla håret, äta frukost i lugn och ro och nu sitter jag här och häller i mig kaffe för att vakna lite till samtidigt som jag lyssnar på Moulin Rouge-låtar. Det är faktiskt lite mysigt att vara vaken såhär ensam så tidigt på morgonen. Lite scary att gå och hämta tidningen andra sidan vägen bara.. haha :p

Yeye, som sagt; jobbar 06 - 15 idag! Så mig hittar ni på Preem resten av dagen ;) PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0