Gokväll!

Allt bra? Själv mår jag primaballerina. Fick äntligen sova ut i morse och det var såå välbehövt. Segade mig tillsammans med mitt sällskap ända till 12, sen drog han och åkte skridskor och jag chillade och väntade på att klockan skulle bli 14, då jag började jobba. Slutade för typ en timme sen.

Igår sa jag och Basse att nu är vi tillsammans.. igen.. Men det har vi ju typ varit den sista 1,5 månaden, bara det att det där samtalet aldrig har kommit upp tidigare. Men egentligen, hur får man göra.. för grejen är ju att vi var tillsammans, sen tog vi en "paus" på typ en månad och sen började vi träffas igen. Får man blunda för den månaden som vi bara inte var tillsammans fast vi snackade ändå, och säg att vi varit tillsammans ett halvår nästa månad? Eller måste man börja om från noll (IGEN!) nu? Hm, hjälp?!

Yeye, nu ska jag sova. Är ledig tors - fre nu, skönt. Men har en del ärenden att uträtta imon så det blir att ställa klockan/mobilen iaf! GODNATTPUSS,


Bal-Frida!

Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra Lindkvist !

Det känns ändå som om ni har varit tillsammans en hel evighet nu så blunda du för den månaden de e helt okej ;) Jag bestämmer de har jg faktiskt bestämt haha... Puss

2009-01-08 @ 00:17:48

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0