Gomorron!

Nu ska jag och Ursula till Kristianstad och shoppa smink! Som den makeup-artist hon är (och även min personliga) så ska hon få vara min rådgivare idag. Haha :) Efter det ska vi spåna på en ny bloggdesign till mig, wiihoo. See ya!


Blev doppad i fontänen ett antal gånger...........

Kommentarsfält
Skrivet av: nyqa

Hej på dig! :) Du verkar intresserad av bloggdesign också så därför tänkte jag bara tipsa dig om www.bloggdesign.nu om du inte besökt den tidigare!

Där kan man få hjälp med bloggdesign och även sälja och köpa bloggdesigner.

Ha det bra!

2009-01-08 @ 15:38:05
URL: http://www.bloggdesign.nu

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0