Guess whaaat?!

Hej och hallå. Kom nyss hem från jobbet, har precis slängt i mig lite mat och guess whaaat? Jo, avokado såklart! Mumma. Jag skulle kunna överleva på endast det, det är min last just nu.. eller ja, senaste halvåret.

Och guess whaaat igen?! Jag lyckades byta bort mitt "hej-det-är-jag-som-öppnar-idag" - pass den 1 februari, så jag börjar inte förren kl 13 vilket innebär att jag hur enkelt som helst kan följa med mina kära vänner ut och sitta i VIP:en på Lorden och fira min bästa väns 20 års-dag heeeela kvällen/natten innan! :D Oh oh ohh yeees, nu är jag glad! :)

Ja, okej då.. vi kör en guess whaaat till! Vart är jag om exakt två veckor, ha ha haa?! På väg till T-t-t-thaaailand! Mahaha, så gött! ;)


Nu:
ONE TREE HILL!


Jag i Oman för 3 år sedan.
Där kan man verkligen snacka om att ha en hel strand för sig själv!
Och där simmade även delfiner runt en när man badade, mysigt! :)


M-m-mmmm, Turkiet - 08.

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

"Jag lyckades byta bort mitt "hej-det-är-jag-som-öppnar-idag" - pass den 31 januari," menar du itne den 1 feb? för partyt är ju den 31 jan.

2009-01-20 @ 18:51:32
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Haha jooo... klart jag meeenade. Fattade väl vem som helst?

2009-01-20 @ 19:31:08
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Yohanna

gott snack pinglan!! :D

2009-01-22 @ 20:51:13

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0