I hope most of you will never know what it’s like to let a love go,



Without you, I live it up a little more everyday. Without you, I'm seeing myself so differently. I didn't wanna believe it then but it all worked out in the end. When I watched you walk away, well I never thought I'd say " I'm fine without you. "

Jag bara älskar Hinder, och hans röst... gaah, ge mig mer! Hoppas verkligen på ett återbesök på Sweden Rock snart!



Yeye, hemma från allt vad kakor och kalas heter nu. Svin trött, riktigt jävla trött är jag. Fick jobba en timme extra idag så sammanlagt har jag jobbat 19,5 timme denna helgen. Och då slog det mig att det är ju för fan en halv arbetsvecka! (En "normal" arbetsvecka är ju på 40 timmar..) Men sen slog det mig också att en halv arbetsvecka är ju 2,5 dagar.. och detta var på 2 dagar.. Så då var det plötsligt inte så märkvärdigt längre. Men ändå, när det är helg vill man ju göra allt annat än jobba!

Ikväll blir det bara så lugnt som det kan bli. Pappa svamlade nått om att skriva ut Bingolotter från nätet.. så det kanske bli lite sånt pensionärs-spelade ikväll. Kan väl vara nyttigt! Fick ett annat erbjudande också, men nja.. vet inte om jag är så sugen..? Vi hörs!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0