I swore I'd never fall again, but this don't even feel like falling.

Ah, jag vill bara skriva av mig massor och skriva såna saker som jag egentligen inte borde skriva. Och det tänker jag inte heller göra för det handlar om mitt privatliv och mitt läge just nu, och det är bra. Bättre än nånsin, faktiskt! För trots omständigheterna och allt som hänt så vågar jag säga att det är bättre än på mycket länge! Och det känns skönt, det behöver jag. Tankarna är många, men faktiskt inte så många på det som var då och allt vad som har hänt, utan mer på nutiden och framtiden.. för den ser jag ljust på! :)


always look on the bright side of life,


Sitter just nu och tittar på Idrottsgalan på TV. Ska strax gå och lägga mig, tror jag.. måste ju få min skönhets-sömn innan det är dags att gå upp igen.. hm. PUSS,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0