Ikväll är jag sjukt viktig.

AAHHH, äääntligen! Ännu en arbetsdag avklarad och nu har jag bara massa massa fest framför mig! Jag är så laddad, och jag blir ju knappast mindre laddad av att vara en VIP och drickat står förberett och kylt på vårt bord när vi kommer, uuhh me like! Ikväll kommer bli en bra kväll :) Och den ska bara tillägnas Emmie för efter midnatt fyller hon systembolaget-myndig.. Shit, sen när var vi så stora?

Ha en bra kväll allihopa, för det ska absolut jag ha! :D

    

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

haha kolla in bilden på mitt senaste inlägg. :) haha

2009-01-31 @ 17:07:22
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0