It's like you're a drug, it's like you're a demon I can't face down.

Sådär ja, nu har jag fått min dos av One Tree Hill också.. Dom har det så perfekt där, så perfekt vill jag också ha det. Alla är kära hit och dit och alla är så söta mot varandra. Man kanske skulle ta sig en flytt dit istället?

Sprang lite på stan idag med Ursula. Var bl. a. inne hos min frisör och hon sa att jag kunde ha håret iaf en månad till så jag plockar bort det efter resan.. då blev jag glad :) Haha. Sen beställde vi sallad från Arena (igen) och det var lika gott denna gången. Räksallad, muums! Satt och krängde i oss det i lägenheten medans vi kollade runt på lite bloggar och sen plockade hon mina ögonbryn också.. så där sparade jag in dom pengarna! Haha. Jag är så kass på att göra det själv, men jag har lovat mig själv nu att jag ska göar det lite varje dag när jag sminkar mig. (Det har jag sagt innan också, se hur bra jag lyckades..) Men då blir det ju inte så svårt och då slipper jag skatborna.. så skärpning på den fronten, Frida!



Förresten så är mitt bikini-problem löst.. Det fick bli de här två från HM:


Fast en vit istället för turkos.

+ detta:

Solglasögon, långt linne och mysbyxor.

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Ja, skärpning nu frida :D

2009-01-14 @ 16:03:49
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0