Jag är faktiskt rätt trött..

..och jag funderar starkt på ett sov snart. Och eftersom denna dagen har varit rövhål rakt igenom så kan det ju vara rätt skönt att slippa den snart. Tror jag ska sätta på en film eller några Desperate Housewives - avsnitt och somna till det. Perfekt! Måste bara säg att det var riktigt skönt att äntligen träna utomhus! Trots kylan så var det fan så mycket bättre än en svettig idrottshall. Tummen upp för grusträning alltså, jag gillar faktiskt det! :)

Vi håller där för idag, godnatt!

Kommentarsfält
Skrivet av: Elin

Heej friidi :) jag har faktiskt ingen aning vad den låten heter.. den är sjukt bra, tycker jag med! säg till om du lyckas hitta den :)

2009-01-22 @ 22:49:49
URL: http://[email protected]

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0