Jag hatar anonyma kommentarer.



Jag förstår inte meningen? Oavsett vad så tycker jag man ska stå för vad man tycker. Jag fick en kommentar häromdagen, inget taskigt alls.. snarare tvärtom - det var positivt. Men personen i fråga hade inte vågat skriva dit ett namn.. Så jävla tråkigt. Och så opersonligt, hela grejen blir ju så mycket roligare om man vet vem det är som tycker så. För jag blir mest bara irriterad när det är anonymt, istället för att jag tar åt mig och glädjer mig.
Jag tycker det är synd. Godmorgon förresten!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0