And here comes the night, the worst part of them all.

Har precis kommit ut ur duschen efter att jag kom hem från träningen.. näst sista inomhusträningen idag, sen beger vi oss ut på grus! Usch, vad jobbigt det lät. Usch och tvi, bara att bita ihop.. :p

Så nu ska jag se Made in Sweden (det programmet med Anders, Laila & Anderas) och sen ska jag sova! Imon börjar jag redan kl 6.. vi öppnar ju redan halv 7, jag förstår inte hur jag ska orka! Men jag får sova när jag kommer hem istället! Slutar redan kl 15. Så det var väl allt för idag, godnatt mates!

(Jag kan även tipsa om dagens kommentar från Erika i inlägget här under..
hon typ underhåller min blogg? Haha.)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0