Spotify!!!

Eyy-eyy-eeyyyy, waaay-waaay-waaay-over läsarrekord idag! Vad har hänt? (:
Jag går ju snart om Blondiebella!




Shit, vad jag älskar Spotify! Det är ett musikprogram, som man tyvärr bara kan bli inbjuden till (och jag har ingen aning om hur man gör det) annars hade jag tipsat alla om att skaffa det! Man söker bara på en artist så kommer alla låtarna upp med den artisen. Hur bra som helst! Massa roliga mixar och sånt.


Såhär ser det ut, här sökte jag på Ne-Yo och ni ser ju hur mycket det kom upp. Sen kan man skicka spellistor och sånt till varandra, svinkul :) Haha.

Och tro det eller ej, nu sitter jag och lyssnar på massa Kent-låtar! :p Och det är lite nostalgi, för det får mig att tänka på en speciell tid tillsammans med en kompis jag hade då.. det var väl 4 år sen. En kill-kompis. Han bodde i huset bredvid (fy vad pinsamt om han läser det här, för jag sa då att jag hatade Kent.. haha) och vi hade så kul ihop. Jag minns speciellt när det var vinter ute, jag hade varit på Hanöhus och när jag kom hem därifrån så ringde jag honom. Mitt i natten och sen gick vi ut och gick en runda på typ 3 km. Fast jag halkade mest omkring, både av alkohol men också av snön som föll. Vi gick och pratade om mina kärleksproblem och det var helt månklart ute och jag var så förundrad över hur starkt månen faktiskt lyser. Helt plötsligt började vi brottas och kasta snöbollar på varandra och sen slängde vi oss i snön tillsammans och gjorde snöänglar. Där låg vi och tittade på snön som föll på oss, kl 4 på morgonen och med endast månen som ljus och vi bara fanns. Sen när tidningsbilen kom och körde förbi så skrattade vi bara och sa att det är kanske dags att sova nu.. Men det är såna tider man saknar, faktiskt.. :) När man var "ung". Haha. Idag har jag tyvärr ingen aning om vad denna pojken gör eller bor.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0