Jägersborg och bio

Har varit i Jägersborg hela dagen idag och spelat cup. Jag älskar inomhus-cuper! :D 48 lag var med, inte den lilla cupen.. Vi tog oss vidare till en semifinal iaf, sen åkte vi ut. Men jag är mäkta nöjd med min klackspark i mål! ;) Äntligen fick jag till det. :D

Ikväll ska jag på bio! Vi ska se Australia, har hört att den ska vara riktigt bra. Hoppas bara Basse kan slita sig från jobbet också och följa med, det hade behövts. Annars blir det bara jag & mami & papi! Yeye, kort uppdatering. Kommer mer sen, PUSS!


Gurka? Med vattendroppar!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

eh. okej? imonerande bild ;)

2009-01-11 @ 20:10:16
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

haha, tog första bästa jag hittade! men erkänn lite coolt? att gurkan började sippra ut vattendroppar, sådär.. haha?

2009-01-11 @ 21:49:22
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: emmie

ja himla cool ;)hhaha

2009-01-12 @ 12:41:40

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0