Joggingbyxor-fredag!

Japp, det är det absolut idag! Ingen fest för min del ikväll, kanske skulle träffa Basse senare. Vi får se, vi får se.. Är iaf ledig hela helgen nu och det ska bli så skönt! Känns som evigheter sen. :)

Idag började jag förresten "mitt nya liv". Haha. Eller.. ny-gamla kanske man ska säg. Adjöss och farväl till allt vad kolhydrater heter för jag trivdes riktigt bra med det innan. (Innan all julmat och julgodis....) Så nu kör vi igång igen, skönt. Nu ska jag bara fixa gymkortet också, men jag vill gärna veta vad det kostar först. Någon som vet vad ett gymkort på Open Gym i stan kostar?! :D

Egentligen vill jag inte ens kommentera det, men jag kan inte låta bli för hela grejen är bara så löjlig. Haha, vill man mig något, eller ha något speciellt sagt till mig, kom då och säg det face to face! Trodde folk var mer mogna än att skriva saker i en anonym kommentar på min blogg.. Herregud. Jag tycker det är så otroligt fegt för man ska stå för vad man tycker. OK? :) Men det är klart, när man sitter bakom datorskämen vågar man vara lite extra kaxig för det är liksom som ett skydd, en vägg. Man vågar skriva mer än vad man vågar säga till folk, tyvärr.

Vi håller där, hörs sen. Tänkte slänga upp massa nyårs-bilder då också!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0