Leave me alone, I'm lonely.

Hela dagen har mest bestått av tankar. Tankar hit och dit om allt och alla. Och tankar som fått mig på sjukt dåligt humör och en och annan tår har fällts. Dags att rycka upp sig kanske och se det postiva i det hela.. att jag är frii? Jäääj... Ah. Nej. Jag behöver kärlek. Och inte vilken kärlek som helst.

NU: min första grusträning på två år.. vet inte ens vart jag har kläderna jag behöver. Suck. Fick precis reda på att jag ska jobba 11 - 22 nästa fredag också. AAAHHHH, hela min värld är helt under, helt cp. Stackarns den som blir mitt offer på träningen idag..


Kommentarsfält
Skrivet av: Yohannanas

vill bara säga att du är så himla bra och jag saknar dig!

2009-01-22 @ 21:12:52
Skrivet av: Frida svarar:

tack älskling <3 jag saknar dig också!

2009-01-22 @ 22:42:49
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0