Lördagkväll

Hej hej! Imorse när jag kom till Preem tjöt larmet för fullt. Och där stod jag, helt själv, helt kolmörkt och visste inte vad jag skulle göra. Det blev ju knappast bättre av att chefens mobil var avstängd, så jag fick inte tag på någon.. Jag fick helt enkelt chansa att gå in i detta oljud (som gjorde mig halvt döv) och trycka in koden sen tystnade det. Tack och lov. Och tur också att det inte var något tjuv där inne.. Haha. Jag var helt livrädd!

Ikväll är jag med Basse. Vi har ätit thai-mat, supergott! Tar sover här inatt sen ska jag spela cup imon. Samling 06.45 (!!!) och då beger vi oss mot Osby! Så vi hörs efter det, vet inte när jag är hemma. Puss.

Kommentarsfält
Skrivet av: kan vara det värsta någonsin.

http://www.fejmtv.se/videoklipp/3689ea6805facb28

2009-01-11 @ 14:46:15

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0