Måndag

Började dagen med lite äggröra sen drog jag på mig massa kläder, slängde upp håret i nått som skulle likna en knut, snörade på mig promenad-skorna och gick en runda på typ 1 timme. Hur skönt som helst, jag har inte gjort det på jättelänge. Så det behövdes :p (Speciellt om jag ska kunna visa mig i bikini om en månad...) Gå där och lyssna på musik och rensa tankarna, det är så skönt och det behövs verkligen ibland.

Yepp,


Resten av dagen blir rätt lugn.. Ska mest städa mitt rum faktiskt. För just nu ser det ut såhär:


..och det är ju inte så vackert. Sen ikväll ska jag och Johanna dansa i Kristianstad! I en street / hiphop-klass. Det ska bli hur kul som helst, för jag saknar dansen jättemycket men samtidigt vill jag inte börja i nån grupp här i Sölvesborg. Det känns som att jag har gjort mitt här, liksom. Så det ska bli kul att komma till en annan stad och träffa nya människor och bara få vara elev. :p

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0