Jag ska hitta en snygg dykare som bjuder mig på drink!




Nu ikväll har jag suttit och klickat runt lite på sidor om Thailand. Och jag är väldigt skeptisk till att tillbringa två hela veckor tillsammans med mina föräldrar.. Jag menar det är ju ändå Thailand vi ska till, dit många tusen andra svenskar också åker och där det även kryllar av backpackers och ungdomar. Så från första dagen, redan på flygplatsen i Malmö kanske, ska jag spana. Spana efter kompisar! Haha. Och jag har hittat en fest också! Beach Party 2009 heter den och den är den 15 februari på ön Koh Tao (inte så långt ifrån där vi ska bo), där bl. a. Timbuktu är med :) Hade varit rätt kul att anmäla sig och dra dit helt själv. Tänk en hel strand full med människor man aldrig har träffat innan, f y - f a n - v a d - s k ö n t ! Och bara köpa sig en drink och slå sig ner vid ett bord och skapa kontakter. Lite annat än Altona, det där.. Men vågar jag det? ;)



Men jag har en plan. På den här ön, Koh Tao, finns ett dykcenter som heter 'Dyka i Thailand' och det är dom som anordnar den här beachfesten tillsammans med Resdagboken. Och jag vill ju göra ett dyk när jag är i Thailand, så då kan jag ju dra dit bland de första dagarna och så kanske dom frågar om jag hade tänkt komma då på den här festen så säger jag "nja, kanske" och beklagar mig lite över att jag inte känner nån, så tjatar dom lite på mig att "det är klart du ska komma, va med oss!" så har jag ju redan lite kontakter.. Hoppas det är såna där snygga, härligt bruna killar som jobbar där ;)

Haha, märker ni vad jag sitter och drömmer? Men va fan, vill man så kan man! :D


     
Bonaire - 07

Kommentarsfält
Skrivet av: Emmie

klart du vågar. om du är försiktigt förståss!:)

2009-01-26 @ 22:51:32
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0