Min dag i bilder!

( Klicka på de små bilderna för att få dom större.. )

 
Frukosten är det bästa på dagen, tycker jag. Startade min dag med äggröra, ett glas C-vitamin och tidningen! Att sitta i sin ensamhet och lusläsa tidningen och bara vakna till är hur gött som helst :)



Sedan drog jag på mig underställs-tröjan och gick en runda på 45 min!
Superskönt. Nästan lika skönt som min säng..


     
När jag kom hem tänkte jag tina upp lite i ett bad med massa skum och min nya bok "Om jag kunde drömma". Samma som filmen Twilight. Hur underbart som helst att ligga där och bara få vara!



Snyltade lite av mammas Body Butter också... schh.



Ett tips för er som har långt hår: torka det med vanligt papper, toapapper helt enkelt!
Finns inget bättre sätt att få håret torrt snabbt.



Sen var det dags för lunch. Och som de flesta andra gånger så blev det avokado idag igen!
Jag kan bara inte få nog.


  
Efter det satte jag mig och finslipade mina naglar och fixade till dom. TADAAA! :D


Ja, det var typ min dag. Bara chill och det behövde jag! :) Resten av kvällen blir nog också chill, dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde öppna imon istället.. Javisst, svarade jag. Så det blir en uppstigning på 04.15 imon.. Hääärligt! :)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0