Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oh ja, JAG TOG STUDENTEN! Och blev jagad av polis & SÄPO. Haha.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens om jag gav några nyårslöften, så det tror jag inte..?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, morfar :(

5. Vilka länder besökte du?
Egypten, Turkiet & Island

  -    - 

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej, det fick jag bekräftat i fredes :)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14 april & 3 augusti

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag fixade ett fast jobb, helt på egen hand!

9. Största misstaget?

Det kan jag faktiskt inte komma på. Kanske att sluta KomVux när det var mindre än en månad kvar? Haha, nej det var inget misstag. Inget jag ångrar iaf!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp, frisk som en nötkärna alltid! Det enda jag blir är sjukt jävla förkyld.

11. Bästa köpet?
Mystofflorna från IKEA som jag typ slet ut på en vecka! :D Och min röda kamera!

  - 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och kläder.. och fest!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Orden "men jag vill ju laga dig.." kom precis i rätt tidpunkt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kid Rock - All summer long, vad annars?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter före och lyssnat på mitt eget samvete. Hjärnan säger en sak - hjärtat nått annat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn? haha.

18. Hur tillbringade du julen?

På jobbet, sen hemma med familjen sen hos Basse resten av kvällen/natten!

19. Blev du kär i år?

Hm, jag har väl varit kär i Basselusk mer eller mindre ett jävla tag. När lågan nästan var utbrunnen flammade den upp igen - så ännu mer kär kan man väl säg..



20. Höll det mellan er?
Haha! Först ja, sen nej, sen ja igen! Och det är där vi står ju, på JA!

21. Favoritprogram på TV?
Idol?

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag har bara fått en helt annan syn på vissa personer.

23. Bästa boken du läste i år?
Den enda jag minns är "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf.

24. Största musikaliska upptäckten?
Mig själv?

25. Något du önskade dig och fick?

B-b-b-b!! Fast det var nog mest han som fick mig? Och ett fast jobb, det känns skönt.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En sminkväska i julklapp!

27. Årets bästa film?

Hm.. för att jag är ett sånt stort film-fan! Jeff Dunham är nog fan den bästa. Haha.



28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Festade i Turkiet hela natten sen flög vi hem på min födelsedag!

  -    - 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att det aldrig sprack i höstas.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Den har väl förändrats den med.

31. Vad fick dig att må bra?
Basselusk.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag, eftersom jag inte kommer på någon.

33. Vem saknade du?
Ingen speciell person sådär, det jag saknade i slutet av året var all gemenskap med mina vänner, Folk flyttade hit och dit och plötsligt blev ingenting som innan längre. Det saknade jag.



34. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen speciell där heller - det enda jag kommer att tänka på är när jag träffade mitt ex's flickvän på Elias Perssons 20-års fest. Vi hade en hel del att prata om och hade verkligen skit kul ihop den kvällen. :)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0