Msn och Spotify is the shiiieet,

Står på jobbet nu, Ursula lämnade mig för en stund sen så nu är jag helt ensam. Helt tomt. Inte en levande själv förutom jag. Förstår ni hur rooliiigt jag haarrr?! Tur att hon har fixat msn och Spotify på datorn här iaf ;) Men jag sa det innan.. jag är lite folkskygg idag. Jag orkar inte med folk. Så det är rätt skönt. Bara att bita ihop ju, grrr...

Slutar kl 22 och därefter ska jag utföra lite ärenden! "Om han bara visste vart kanelbullarna ska...."  skulle man kunna säg. PUSS! ;)

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

ja de kan man ju säga ;) ;) ;)

2009-01-21 @ 20:54:24
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0