När ska jag hinna packa? Sova? Leva?

Just nu känns det som jag är en arbetsnarkoman. Vakna, jobb, äta, sova, vakna, jobb, äta sova... Idag, på 10 timmar, satt jag bara ner och tog det lugnt 15 min, annars var det fullt ös medvetslös. Och idag är det äntligen fredag, vilket innebär helg för många men min "helg" ser mest ut såhär:

Imon: jobb 07.35 - 16, därefter hem och duscha och fortsätta med det jag har suttit med hela kvällen ikväll som måste vara klart tills imonkväll (har inte ens gjort halva = PANIK och kan tyvärr inte heller avslöja vad det är) och sen hem till Emmie och göra mig i ordning och förfesta, sedan Lorden! Där kan jag ju få in lite "lugn och ro" iaf..

Söndag: först sova och hinna vara bakis, sen jobb 13 - 22.05.

Måndag: jobb 15 - 22.05

Tisdag: THAILAND!

Och tills dess ska jag ha hunnit bestämma vilka kläder & skor jag ska ha med mig (det kan ta ett tag..), tvätta dom och kanske stryka, packa (som jag lovade mig själv att inte vara i sista sekunden med, lyckat!in till stan och fixa massa och även till frisör - Emma och fixa en del grejer där och samtidigt hinna LEVA! Ser ut som att jag får lägga allt det där på min måndagförmiddag.. shit. Var det jag som var superwoman eller?



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0