Nyårsafton 2008

Jag hade en jättebra nyårsafton! Började hemma hos Emmie där jag slängde i mig mat och marängswisch.. MUMS! Sen åkte vi hem till Erika där resten av gänget var. Drack, lyssnade på musik och umgicks till klockan slog midnatt och det var dags att gå ut och fira in det nya året! Precis som förra året hade Emma med sig 2 bomber, men tyvärr missade jag dom för jag hade fullt jobb med att fota runt. Haha. Massa skålande, kramar och Gott Nytt År-önskade senare så tog jag och Emmie en taxi hem till henne och efterfestade med pojkarna som var där. Dom hade varit där hela kvällen, medans vi var hos Erika. Det var skitkul! Vi spelade ölspel och chillade med musik! :) Men vid 3-tiden lämnade jag in, då jag var tvungen att vara lite vaken på jobbet dagen efter......


     





GOTT NYTT ÅR!

     

     

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0