Nyskild och vild!

Kvällen har ändå en del att erbjuda:

  • komma hem till en man och chilla - känns sådär med tanke på.. omständigheterna. Så jag dissar nog det.
  • hem till Emmie och äta mat med henne, Karl och Lars. Karls bror. Kan bli trevligt!
  • köra bort till Statoil, köpa mig en gottepåse och bara vara för mig själv här hemma ikväll, mamma och pappa är iväg.
  • fest?

Nja, med tanke på att jag börjar 07.35 imon så får det bli chill.. Så jag kör på på alternativ 2! :) Men man vet aldrig. Ha en trevlig kväll!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0