. . . och klockan är bara 21.22

Vet ni vad? Jag har redan tvättat mig, borstat tänderna och fixat flätan i håret så jag är redo för sängen. Nu, 21.22. Galet, tror att jag ska ta några Desperate Housewives (tro inte att jag är nån sån nörd, jag är bara på avsnitt 6 på första säsongen..) och sen sova! Börjar redan kl 9 imon, tidigt tidigt..

Idag var en sån dag jag var ledig och hade planerat massor som jag skulle göra och hinna med. Bl. a. att packa en del och fixa mina naglar.. Men hur gick det..? Va fan tar en hel dag vägen egentligen? Jag fattar inte det, inte en tröja jag packat och visst, jag tog precis bort mitt gamla nagellack men nått nytt orkar jag nästan inte måla på nu. Det kallas i-landsproblem..

Nej, sagt och gjort; DH nu och sen sovet på det! Godnatt världen.


Old pic,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0