Och så var det med det..

Haha, vilket fiasko. Jag sov igenom alltihopa, värdelöst. Dels därför jag skippar träningen ikväll, och det händer inte ofta. Men jag har varit uppe sen kl 4 och med värsta köttsåret på min häl/vad så kände jag att nej.. jag hoppar det. Jag vill gärna kunna gå i ett par vanliga skor, så jag vilar mitt lilla sår ikväll. Fast vi går ju ut på grus idag och det hade varit kul att vara med då. Aja, jag får hålla mig tills torsdag! :)

Ah, jag har hittat jättemånga söta klänningar på forever21. Och även ett par skitsnygga skor, men bara frakten kostar ju 380 spänn.. Det tar emot lite.. Nja, jag tror jag spar mig 2 veckor och shoppar loss i värmen istället!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0