Onsdag

Godmorgon! Inatt, eller nu precis innan jag vaknade var det, drömde jag en jättekonstig dröm. Jag gick av klacken på mina nya skor och av någon lustig anledning hade jag köpt dom på MQ i ett slumområde i Stockholm. Jag tänker inte nämna några namn, för dom personerna som var med i drömmen och som hjälpte mig att leta upp denna butiken i Stockholm igen är några som jag absolut aldrig umgås med! Haha. Vi skulle iaf gå tillbaka dit och klaga så jag kunde få en ny sko. Och usch, vilken mardröm.. chefen var hemsk, hon tog klacken och skrattade åt mig, Hanna hade färgat sitt hår lila och var jättestolt över det och jag och pappa fastande i en miniminiminiliten hiss och jag fick panik. Det var nästan lite utav en mardröm? :p Hur fan kan man drömma så sjuka drömmar egentligen?

Yeye, nu har jag precis vaknat till en smoothie och lite Beyonce på det.. och en tidning såklart. Så nu är jag rätt klarvaken! :D Ska leka lite städerska idag hade jag tänkt, ska städa mitt rum och min toalett - vilket behövs! Sen ska jag jobba ikväll 16 - 22 fick jag reda på igår... hmm.. Hörs sen!


2 dl yoggi
1 dl lättmjölk
ca 2 dl frusna bär
(idag blev det jordgubbar och mango)

= MUMS!

Kommentarsfält
Skrivet av: Hanna ABEHLING

Hahaha lila? (Y) Lite komiskt att jag är med (om det är mig du syftar på) när din dröm handlar om att bryta klacken..hrrm.. :D

2009-01-21 @ 14:35:58
Skrivet av: Frida svarar:

HAHAHAHA xD shit, det hade jag nästan glömt.

2009-01-21 @ 15:33:53
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0