Onsdag

Godmorgon snyggingar! Även idag försökte jag gå upp i vettig tid, men det funkar ju såklart inte. Både igår och idag satte och alarm på 09.30 för att göra något av dagen, men sen ligger man där och tänker "njaaee, varför ska jag upp nuu?" och så somnar man om. Värdelöst.

Idag är jag ledig så jag hade tänkt ta en sväng till Sölvesborg city. Ska till frisör-Emma och be henne titta på mitt hår, funderar på om jag ska ta väck håret innan eller efter Thailand. Sen ska jag till Bellezza och beställa tid för plock och färgning av ögonbrynen.. FÖR DET BEHÖVS! Vill inte gå en dag till med mina skatbo'n. Så det är väl det jag har planerat.. och så träning ikväll med, förstås. Skulle komma en del nya hörde jag? Skoj! :) Nej, vi tar och håller där för nu!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

ojdå. här var det ny design. snyggt ;)

2009-01-14 @ 11:33:19
Skrivet av: Frida svarar:

haha, men det har det ju varit sen i måndes..?

2009-01-14 @ 14:30:10
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0