På tal om att bryta klacken..

Hanna påminde mig om någon FANTASTISKT roligt... haha:

  
Hanna-banana bröt av sin klack (i verkligheten!!) i ett litet skutt när vi var i Växjö..
Och sen fick hon dansa runt så en hel kväll! Haha :D


Nej, nu ska jag pysa till jobbet. PUSS!

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

Hahahahaha fyfan... tur att sandra och du tog så väl hand om mig, folk måste trott att ni va mina assistenter den kvällen! :)

2009-01-21 @ 15:47:27
Skrivet av: HANANNANA

Hahahahaha fyfan... tur att sandra och du tog så väl hand om mig, folk måste trott att ni va mina assistenter den kvällen! :)

2009-01-21 @ 15:47:46

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0