Pink räddade min kväll!

Shit vilken bergochdal-bana det var för mig igår. Helt sjukt vad läget kan förändras snabbt, haha. Jag och Ursula satt iaf hemma hos henne och Emil och chillade. Jag drack bara mitt vanliga hederliga vin, men det slog ut något så fruktansvärt så jag övervägde om jag verkligen skulle pallra mig till Altona och bestämde mig för att inte göra det. Men någon (läs: Ursula) tvingade mig att gå dit så vad skulle jag göra? :p Stod där på dansgolvet och mådde rövhål några låtar, och sen kom den.. So What? med Pink. Då jävlar kom mitt partyhumör tillbaka och sen stod jag nog inte still en enda gång mer.. haha. Bara i baren ;) Tog sovet i stan inatt och till frukost idag blev det kebabrulle.. mmm, det var en sån morgon idag...

Haha, varför går man fram till någon och säger "du är rätt ful" och sen går därifrån, när man inte är snygg nånstans själv? Liksom, precis som jag skulle ta åt mig då? Haha, nej.. just det :) Pinsamt.


      



     

Kommentarsfält
Skrivet av: becca

en del människor är fan inte kloka, eller en del, det finns många som inte är det

2009-01-17 @ 14:32:53
Skrivet av: Frida svarar:

haha nej, jag vet inte om det kallas avundsjuka? :p

2009-01-17 @ 14:37:24
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: emmie

jag tycker iaf att du är rätt snygg ;)

2009-01-17 @ 16:31:44
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Hahahaha jag tror dels på avundssjuka. Eler ville kanske hennes, om möjligt, ännu fulare lillasyster säga det till dig av ren ilska, men vågade inte, så då skickade hon fram sin ack så mogna storasyster... alternativen haglar in!

2009-01-18 @ 19:24:05
Skrivet av: Frida svarar:

bara för att jag snodde (tillbaka) hennes pojkvän en gång och hon blev utnyttjad i höstas (men schh, det har hon inte fattat än....) för att det tog slut mellan oss och han "ville bara ha närhet" som han sa, sen blev vi tillsammans igen och där stod hon.. uuhh, henne skulle inte jag vilja va!

2009-01-19 @ 13:16:25
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0