Pinsamt, mina vänner.


Panodilen jag fick av Emmie imorse. Jag gick och la mig innan dom andra inatt för jag skulle ju börja jobba kl 9 idag.. Så hade hon skrivit en lapp "Godmorgon. Om du behöver får du gärna ta en panodil eller två!" och lagt en förpackning med Panodil bredvid. TACK! Haha.



Att människor som är 19 år gamla fortfarande inte vet hur man beter sig.
Och ni kallar er mina vänner, pinsamt!





Årets segaste dag? Absolut! Direkt efter jobbet körde jag hem och somnade i Basses armar och i deras underbara soffa. Det var nog dagens bästa! Kanske t.o.m. bättre än Panodilen... Och eftersom det inte blev mycket sov inatt så ska jag strax gå och lägga mig. Ska jobba 10 - 17 imon med, puss!



Det här möttes jag av imorse, :)

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

spekulera kan man ju alltid göra. Men inte anklaga.

2009-01-01 @ 23:18:33
Skrivet av: Frida svarar:

men oj, är det någon som känner sig träffad? :)

2009-01-02 @ 10:27:50
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: ....

nej faktiskt inte allls. Men att anklaga sina vänner är ju inte så himla normalt?

Visst, det kanske är någon i din vänskapskrets men isåfall kanske inte en så nära vän till dig? :P

2009-01-02 @ 14:35:19
URL: http://...........
Skrivet av: Frida svarar:

nej, men tyvärr var det så att det var några av mina vänner. ok?

2009-01-02 @ 22:32:12
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0