Revymix!

Haha, så jävla kul var det! Minst lika roligt som förra året.. Och i år igen körde dom "pizzabagarna", svinkul.


"En pommestallrik? Neee.. det har vi inte.. Nej, inte en pommestallrik. Eller menar du en kebabtallrik utan kött? Jaja, dåå förstår jag! Den är färdig om 50 minuter på kvarten!"

"Imorse.. när jag satt på min frukost.."
"När du satt på din baguett?"


Och sen med den utlänska brytningen, så klockrent. :D


Här var dom katter som jamade i kör.. typ.

Nu är det dags för efterrätt! Vi håller på med en trerätters härhemma. Så när jag smällt i mig den så ska jag hem till Emmie och spela spel med henne, Johanna & Elio! :) Mys. PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0