Sådär ja..

... körde på en smoothie idag igen, alltid lika gott! :)

Idag är en helt vanlig torsdag, inget jobb och mest bara chill. Kvällen erbjuder iaf lite grus-träning och det ser jag fram emot, tro det eller ej. Sen ska jag bara försöka få ner min köttade häl i grusskorna också och det ser jag ju mindre fram emot. Men jag ska få inviga mina nya snygga röda benskydd iaf :D "Men det är ju ingen som ser att dom är röda?" sa killen på Stadium när jag tvunget skulle ha dom, inga andra. "Nej, men jag vet ju att dom är det." svarade jag. :) Iih,

Mardröm inatt igen. Varje gång jag stänger Preem så är det ju kolmörkt ute och sen man måste gå typ.. 200 m för att komma till bilen. Skit läskigt. Speciellt igår när det var världens tätaste dimma ute.. Så jag drömde inatt att när jag kom hem, efter att jag stängt, och parkerar här hemma på gårdsplanen så kommer det 4 utländska män med baseboll-trä mot mig och ska slå mig. Ingen aning om varför, men det var hemskt att ha en sån träpinne riktad mot huvet iaf! Haha. Och sen drömde jag lite andra grejer också, som jag väljer att inte ta upp. Usch, jag kanske ska starta en blogg om mina drömmar istället? Haha. För grejen är att jag alltid kommer ihåg dom, varesig jag vill eller inte.. :p

Nej, jag funderar på att slänga på en film. Faktiskt. Vakna lite till, liksom. Btw är läget mycket bättre idag :) PUSSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0