Shit, vad jobbigt det blev nu..

Har spanat på en bikini från nelly.com ett tag, men den har inte funnits i min storlek vilket har gjort mig lite sur. Idag när jag går in och kollar så finns den i min storlek och det är bara att beställa. Men priset tar emot.. 1000 spänn. För två tygstycken. Jag vet inte, är det värt det?


Hur snygg är den inte?
Sen kan man vända den utochin också, så blir den guldsvart. Två flugor i en smäll!


Hm, tåls att fundera på. Eller om jag bara ska ta en billig från HM? Jag måste ju ha något nytt tills jag ska iväg! Gaah. Får rådsnacka med mamma när hon kommer hem, det gör jag alltid! Haha.

Kommentarsfält
Skrivet av: erika

de finns skit fina o billiga bikinis på victoria secret titta där.

2009-01-09 @ 12:28:48
Skrivet av: Elin

Hmm 1000 kronor?! det är kanske lite att ta i. haha. Ellos.com brukar också ha många fina bikinis. kolla där :)

2009-01-09 @ 16:44:22
URL: http://eliio.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Hmm 1000 kronor?! det är kanske lite att ta i. haha. Ellos.com brukar också ha många fina bikinis. kolla där :)

2009-01-09 @ 16:44:26
URL: http://eliio.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0