This ain't the way that love is supposed to go, what happend to working it out?

Det blev ingen bio ikväll, Basse hann i sluta jobba så jag tappade lusten för att sitta där i en stor biosalong med mamma och pappa och tänka "nu vill jag ha Basse här också" och känna mig helt hjälplös. Nej, det går fet bort. Vi stannade hemma och festade på glass med varma hallon, jordgubbar och chokladsås istället! Det var mumma. Sånt där söndagsmys som är tillåtet ibland.. när man behöver tröstäta...

Värsta fina låten, och den stämmer så bra. För vem vill gå och lägga sig ensam i en säng och bara vara sur på den man tycker om allra mest? Jag hatar det, för mig finns det inget värre. Hellre spyr jag. Livet är för kort för att gå runt och sura, och jag är verkligen inte sån. Jag vill inte vara sån iaf, för jag hatar att vara sur. Jag försöker bara vara så positiv som möjligt, men alla gånger funkar inte ens det.



nobody's talking, cause talking just turns into screaming,
ohh, and now im yellin' over her, she's yellin' over me,
all that that means is neither of us are listening,
and what's even worse then we don't even remember why we're fighting?

but baby can we make up now cause i can't sleep through the pain.
girl i don't wanna go to bed, mad at you
and i don't want you to go to bed, mad at me





Såå mys, :) Nej, jag hade inte klarat mig utan min basist!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0