Tisdag

Godmorgon! Sitter här och kollar igenom en viss persons bilddagbok. Och jag är så aaarg, jag känner inte människan men fan.. skaffa dig ett liv. Stackaren har ju inte förstått att hon fått den här pojken bara för att han försöker dämpa saknaden av hans förra flickvän, som dessutom är en av världens bästa. Det är ju hur uppenbart som helst. Sen är hon ful och äcklig med på köpet, nej.. hon borde hitta ett bättre liv i ett Kellogg's-paket eller något. Det här funkar inte!

Så så startade min morgon.. nu ska jag ta tag i en överfull diskbänk (heja) och sen ska jag fixa i ordning mig så smått. Jobbar 15 - 22.05 idag.

Kommentarsfält
Skrivet av: Yohannanas

<3

2009-01-22 @ 21:07:35

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0