Torsdag och imon är det fredag!

Sådär, då var 9 timmars jobb avklarat och nu är jag ledig till söndag. Och vet ni vad det innebär? Ha? Haa?! FESTFREDAG IMORGON! :D Äntligen! Jag har jobbat varenda lördag hur länge som helst nu, så nu är det jävlari min tur. Haha. Sändypändy brummar hem från Växjö imon så vi ska ge oss på alkoholen tillsammans. Skoj, för henne har jag inte träffat sen typ... 2008? Oh yees. :)


Sandrrrra & jaag, prrr.


Sen undrar jag varför alla jävla skolsköterskor kör nån himla dubbelmoral? Jag stör mig nått så fruktansvärt. När man går i skolan så är dom så himla emot rökning och nej, dom röker inte osv osv.. Men visst fan kommer dom in och köper cigaretter var och varannan dag när man står på Preem. Haha. Whaat?! Det är bara pinsamt. :p

+ att om man vill få tag på mig och ha något sagt till mig, är ett tips att inte ringa från skyddat nr och sen lägga på när jag svarar, som nått omoget offer gjorde två gånger igår.. Ok? :)

Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra

Du skulle kunna ta bort den otäcka bilden? x)

2009-01-17 @ 18:50:31

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0