Varannan vatten, mamma!

Fattar inte vad det är med bloggen, postade två inlägg igår men inget av dom syns. Liiiite efterblivet.

Ikväll har jag iaf varit hemma hos mina släktingar med resten av släkten! Varje trettonafton samlas vi och äter ärtsoppa och pannkakor till efterrätt. Det är nån gammal tradition som vi håller på med.. Jag och mina två kusiner var  de enda nyktra och också då chaffisar, och vi satt väl mest och såg på när de andra blev fullare och fullare.. Mamma lyckades hälla ut öl på hela mig också och DÅ är det illa! Haha. Kul kväll helt enkelt :)

Nu ska jag sova, DM-final i Ronneby imon ju! Laddad till max ;)



Hallå, vadå 14 (FJORTON!!!) minusgrader ute?! Helt gaaalet!

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Hoppas du sov gott inatt :D hehe

Tänkte börja med din layout ikväll kanske??? :P

Skicka ett mail om hur du vill ha de o bilder osv.. :)



Förlåt för jag var lite tjatig igår haha :D

2009-01-06 @ 17:43:41
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0