Det blev en dag på stranden.

Vaknade upp hemma hos Basse vid 10 idag och fick nästan lite panik. Måste. ut. i. solen. Så jag tog mitt pick&pack och lämnade honom sovandes. Gillas inte. Det sista jag sa var "sov nu inte bort hela dagen" och senare när jag pratade med honom vid 15 så var han fortfarande sovandes typ. Jag förstår mig inte på såna människor. Moha. Så idag har jag legat på stranden hela dagen och när jag kom hem här fortsatte jag solandet i min solstol med "När jag hör din röst" i handen. Såå bra! Jag längtar så fruktansvärt mycket tills New Moon (som den heter på engelska) kommer på bio den 20 november! Och efter det ska man gå och länga tills nästa film, Eclipse, kommer ut på bio preliminärt 30 juni 2010. Men det kan det vara värt ;)








..och jag med min keps. Teamet hela sommarn.
MMS:ade till mamma för att visa hur duktig jag var :p




New Moon - trailen.
Jag blir så fast, måste skynda mig med boken så jag får veta slutet.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0